In

Home







W końcu przychodzę z postem.

Jesień to moja ulubiona pora roku. Gorące napoje, ciepłe szale. W jeden wieczór wyszłam pojeździć na rolkach, wszystko przez delikatne światło zachodzącego słońca świeciło się w kolorach liści. 

Nie spodziewałam się, że między gimnazjum, a liceum jest taki przeskok. W poprzedniej szkole miałam codziennie czas i narzekałam na tyyyle nauki, a porównując ile mam teraz, codziennie coś to gimnazjum to było nic. 
Znajdując chwile na zdjęcia, okazało się, że nie mam fotografa. Wzięłam Kubę i polecieliśmy zrobić parę. Oczywiście jakby tego było mało coś mi się stało z kartą pamięci. Okej więc zrobiliśmy zdjęcia na pamięć apartu. Oczywiście nagle bateria padła, mimo że wychodząc, sprawdzałam i była cała. Nie wiedziałam czy się śmiać czy płakać.







Po naładowaniu baterii udało mi się jedno w miarę udane zdjęcie zgrać. Resztę zrobiłam dziś w domu z Majką chociaż w planach miałam sesje w wolny, poprzedni weekend, ale pogoda... Ważne, że w końcu ukończyłam post.























Sweter - Tommy Hilfiger / Zakolanówki - Primark / Szalik - H&M


Related Articles

21 komentarze:

  1. Jesień tak ciężko się przyzwyczaić do chłodu. Zdjęcie z miśkiem super

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo problemów ze zrobieniem zdjęć i tak wyszło ci to zdjęcie pięknie ☺ Ja mimo bycia w gimnazjum narzekam. Jak dla mnie to jest za dużo.

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodki pluszak! Cudowne zdjęcia :) Jesień jest super. Ja lubię każdą porę roku.

    http://im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, liceum to męczarnia :( Ogólnie ciekawe wpisy, zaobserwowałam blog. ;*
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ♥
    https://recenzjella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie urocze jest to foto z misiem <3 Haha, kochana, a później okaże się, że liceum przy studiach to była bajka :)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uwielbiam jesień!
    PS super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  7. No pogoda nie dopisuje na zdjęcia, coś o tym wiem, bo sama czekam na okazję, żeby złapać za aparat i porobić trochę zdjęć...


    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  8. liceum najlepszy czas w zyciu kazdego czlowieka . nie narzekajcie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia! Ja w gimnazjum mam strasznie dużo nauki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też kocham jesień. I kazdy, kiedy to mówię mówi że jesien jest brzydka. Nieprawda! Sliczne zdjęcia tak w ogóle.
    Pozdrawiam,
    www.morninglarkk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jesień to też moja ulubiona pora roku! Fajnie, że pomimo tylu trudności udało się ukończyć post. Świetne zdjęcia.

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/11/fit-couple.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię jesień =) Zdjęcia bardzo ładne i tematyczne =)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z tobą we wszystkim, również lubię jesień i co do nauki w gimnazjum to lekko ale liceum ciężko było - kilka stron słówek na raz itp. chociaż maturka zdana więc warto się przyłożyć i uczyć.

    Pozdrawiam i powodzenia w liceum.

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze zdjęcie z misiem! DOpiero na studiach będzie nauka :d więc spokojnie :)
    Zapraszam do siebie http://veganlove.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie natomiast jest odmiennie. Mam większy luz w liceum i lepsze oceny niż w gimnazjum. Chociaż poziom i tak jest odczuwalny.
    Świetne zdjęcia! Pozdrawiam

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie przepadam za jesienią, zawsze dopada mnie ta jesienna chandra i brak inspiracji!
    Jedynie kocham jesienne wieczory z kubkiem gorącej czekolady, kocykiem i dobrą książką! <3
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lovely pictures!! That teddy is so cute!!Nice post!!

    I follow you. Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja jestem osobą, która raczej nie ma problemów z nauką czy zapamiętywaniem informacji i w gimnazjum starczało mi to, co było na lekcji. Teraz muszę poświęcić na naukę też czas w domu i narzekam, że w ogóle muszę się czegokolwiek nauczyć :D
    Z tą kartą i baterią też kiedyś miałam podobnie. Złośliwość rzeczy martwych ;)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajne zdjęcia
    www.flare.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Wreszcie ktoś, kto uwielbia jesień! U mnie na blogu wszyscy prawie na nią narzekają haha
    Drugie zdjęcie jest genialne!
    H&G

    OdpowiedzUsuń